Reflecteren en motiveren met het EVKSmodel®

Groepstrainingen voor docenten/mentoren, SLC's en studiebegeleiders

Samen groeien in mentale vitaliteit

Ervaren en gekwalificeerde trainers
   Gecertificeerde coaches, ervaren in trainingen en mentale zorgverlening

Bewezen effectief
   Toename mentale vitaliteit: energie, motivatie, en veerkracht

Programma afgestemd op uw organisatie

Deze trainingen bieden we aan in samenwerking met EVKSmodel®

Maak contactmomenten met studenten effectiever en zorg dat studenten zich gehoord en gezien voelen zodat zij zich ondersteund weten en minder snel uitvallen. Dé volgende stap is dit ‘verbindend begeleiden’ van student door docenten/mentoren, SLC’s en studiebegeleiders.
Het resultaat: betrokken en gemotiveerde studenten die in staat zijn eigen verantwoordelijkheid te nemen voor hun studie en toekomst. En meer rust, ruimte en heldere communicatie voor de docenten/mentoren.
De training ‘Reflecteren en motiveren met het EVKSmodel®’ maakt gebruik van het EVKSmodel® voor het verder ontwikkelen van de professionele werkhouding in het verbindend begeleiden van studenten. Daarnaast geeft het de docent/mentor praktische tools in handen waarmee begeleidingsgesprekken korter en effectiever verlopen. Dit levert tijd op en werkt werkdruk verlagend.
Het toegepaste EVKSmodel® bestaat ruim 10 jaar, is specifiek voor scholen ontwikkeld en bewijst zich telkens weer. Het model en de professionele ontwikkeling van de werkhouding wordt onder andere gebruikt op HBO en MBO onderwijsorganisaties zoals University of Applied Sciences HZ Deeltijd en CURIO. De training kent per type onderwijs een andere, gerichtere opbouw en accenten. Docenten voegen hun eigen manier van werken samen met de tools uit het model waardoor het beste van twee werelden wordt gecombineerd.

Meer weten over deze training?

In deze review video is docent en studiebegeleider Dhr. T. Nahrwold aan het woord. Hij vertelt wat het model hem en zijn studenten oplevert en van hem vraagt. Kort uitgelegd geeft het hem: rust, opluchting, duidelijkheid en richting.

Oprichter en ontwikkelaar Jeanine Eshuis-Hamaker vertelt over het model.

Aanbeveling voormalig directeur University Of Applied Sciences HZ:

Het model maakte sluimerende onderwerpen bespreekbaar.

Impact is merkbaar.

 

Directeur HZ Middelburg

Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies'. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten